ul. Mickiewicza 59, 47-253 Cisek
+ 48 77 550 72 00
POMOC ZDALNA I DOSTĘP ZDALNY
Połączenie internetowe wystarczy, aby wstępnie
zdiagnozować usterkę
pomoc zdalna

Pomoc zdalna jest bardzo ważnym elementem diagnozy i pomocy Klientom podczas typowych usterek.

W przypadku problemów z oprogramowaniem, systemem Windows, skanerem CR lub panelem DR nasz Technik ma możliwość podłączyć się do komputer Klienta poprzez jeden z kilku programów do zdalnego dostępu.

Świadczone są usługi zdalnej pomocy w następujących przypadkach:

  • do wstępnej diagnozy i naprawy prostych uszkodzeń;
  • do wykonania prostego przeglądu na odległość;
  • do aktualizacji oprogramowania AQS EXAMION i sterowników urządzenia;
  • jako narzędzie do szkoleń na odległość.

Zdalny dostęp bardzo często umożliwia zdiagnozowanie usterki na odległość lub testu sprzętu bez konieczności wyjazdu do Klienta.
Ta forma pracy znacząco obniża koszta i redukuje czas.

pomoc-support
Oto prosty przykład:
Klient z Warszawy zgłasza awarię skanera do radiografii pośredniej do działu serwisu
jazda samochodem
Usunięcie usterki u Klienta
W gabinecie nie ma internetu, a Klient nie jest w stanie udostępnić Internetu z telefonu. Prosi o przyjazd. Termin diagnozy za trzy dni.
Technik przygotowuje do wyjazdu potrzebne jego zdaniem narzędzia, bazując na informacjach, które przekazał mu Klient. Dojazd –  około 5 godzin.
Po wstępnej analizie i obejrzeniu skanera diagnoza wskazuje na zablokowaną płytę obrazową, która została w urządzeniu. Technik ją wyjmuje i instaluje w kasecie – czas pracy, około 15 minut.
Powrót – 5 godzin.
callcenter
Usuniecie usterki zdalnie
Technik prosi o dostęp zdalny w celu diagnozy i weryfikacji usterki.
Po wstępnej analizie, z pomocą asysty osoby z gabinetu zablokowana płyta obrazowa zostaje wyjęta ze skanera i zainstalowana w kasecie. Czas pracy to około 30 minut.
Skaner odzyskuje sprawność po około godzinie, przy czym uniknięte zostają niepotrzebne wydatki
i przestoje w pracy.
Aby dowiedzieć się więcej prosimy o kontakt z naszym działem serwisu!
Chętnie odpowiemy na Państwa pytania

Related Posts